Thursday, September 9

mom knows the best

hari ni aku bangun dgn muka masam mencuka
rasa macam nak bunuh orang pun ada
yalah, maunya tak
dah la tak tidoq semalaman, waktu abah gerak utk soq pun aku buat2 tidoq ja
pagi ni kena kejut macam nak runtuh rumah
 plus kena kejut ngn adik aku plak tuh
aku dah la pantang ngn dia hishhhh 
dahla tu baru pukul 9 lagiii kott
9 pagi wehh
tension gilaa
after mandi, pi blkg
sumpah aku cakap kalau kak aku bagi arahan, dont even dream me to do thatt
waktu macam ni, mak sorang ja yg boleh suruh aku wat qeja
yang lain, lantak pi lah
sebab takmau dengaq leteran sesapa aku buat qeja tanpa disuruh



 

No comments: